Helena Edvinsson

- Never Say Never

8 Sanningar om Helena

Publicerad 2013-03-13 15:17:45 i Allmänt

 
Det va en tjej som frågade om jag kunde göra den här ''utmaningen'', och visst kan jag det :) 
 
8 snningar om mig...då ska vi se...
 
1. Jag gillar inte att ha tighta jeans på mig. Det är något som gör att jag tycker att det är väldigt obekvämt, så jag föredrar att ha ''pösiga'' jeans eller lights ^_^ men det kan bli lite kallt nu på vinter så nu har jag de tighta jeansen på haha.
 
2. Jag kan äta hur mycket godis och skräpmat som helst, utan att bli tjock. Jag får ofta kommentarer om hur smal jag är och att jag säkert inte äter godis etc. Men det gör jag! Tro mig... 
 
3. Jag är en nattmänniska. Jag har väldigt svårt att somna på kvälllarna och stannar då uppe ganska länge hehe, vilket gör så att jag har svårt att gå upp tidigt på morgonen. 
 
4. Det går inte en dag utan att jag tänker på mina komplex. Jag hinner nästan inte äns gå utanför dörren så börjar jag tänka på hur jag ser ut. 
 
5. Jag har väldigt svårt att vara arg på någon. Det finns många personer som jag inte tycker om, men om jag träffar personen 'in real life' så att säga, så kan jag inte vara elak mot personen. Alltså, käfta emot, ge blickar och sånt. Det är jag väldigt dålig på. Så att när jag väl träffar en person som jag tycker illa om så är jag oftast bara tyst.
 
6. Jag är så otroligt mega skoltrött! Jag är sååå trött på skolan. Bara tanken på att jag ska gå i skolan i 2 år till, dödar mig... jag orkar inte göra läxor eller någonting. nä usch!
 
7. Jag är väldigt blyg. Jag kanske ses som en sådan person som gillar att stå i centrum eller prata hela tiden men jag är väldigt blyg hehe :3 är alltid osäker när jag ska träffa nya människor. läääskigt hahah ><
 
8. Jag dansar hela tiden. (När ingen ser på) haha! varje kväll så står jag och dansar... hur länge som helst, dansandet är en av orsakerna till att jag inte sover på nätterna haha. ;-)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-03-13 15:44:54

Roligt inlägg!

Svar: tacktack :)
helenalinneaedvinsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela