Helena Edvinsson

- Never Say Never

20 snabba frågor om mig själv!

Publicerad 2013-05-26 16:10:04 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år?
-  Då är jag 22 år

2. Vem var den sista du träffade?
-  Mamma

3. Hur lång är du?
-  Jag är 180 cm låång

4. Vilken var den senaste film du såg?
-  Fast and Furious 5

5. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
-  Gifta

6. Vilken ögonfärg har du?
-  Blå

7. Gillar du någon just nu?
-  Kanske, de vet man aldrig ;)

8. Vem fick dig att skratta senast?
-  Markus

9. Har du stationär eller bärbar dator?
-  Bärbar dator

10. Vilken är din favoritglass?
-   Ben and Jerry's 

11. Vad dricker du till frukost?
-  Mjölk men oftast juice

12. Vill du ha barn?
-  Ja någon gång i framtiden 

13. Har du hånglat?
-  Ja? haha

14. Är du glad?
-  Jag har aldrig varit gladare!

15. Vilken färg gillar du?
-  Rosa och lila 

16. När är du född?
-  1996, på Norges nationaldag ✌

17. Har du någon piercing?
-  Bara i öronen

18. Singel eller förhållande?
-  Singeeel

19. Sommar eller vinter?
 -  Sommar helt klart!

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?
-  Jag ska snart äta tårta eftersom det är morsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela