Helena Edvinsson

- Never Say Never

Frågor om mig som ni nog inte visste

Publicerad 2013-01-27 01:49:44 i Allmänt

vänskap-
vad heter din bästavän?- Sofie Strandberg
vem var du senast hos?- Sandra Hägg
Vem såg du senast?- Min katt
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- jag ringer ingen, utan sitter hemma oh tycker synd om mig själv istället.
har du förlorat en vän under 2012?- Ja
är du med någon just nu, isf vem?- Nix
vad hette din första kompis utanför släkten?- haha, jag vet inte...
vem snackade du senast i tfn med?- mamma tror jag
vem fick du senast sms av?- mamma



kärlek-

är du kär?- Nje 
har du kille?- naj haha
vad hette din första kille?- inte en aning
hur många gånger har du varit riktigt kär?- vet inte, två kanske
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- nej?
älskar du någon just nu?- min familj och vänner
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- inte gråtit men ja
har du kramat någon?- Ja haha
har du pussat någon?- Ja .
har du hållt någon i handen?- Ja
har du hånglat med någon?- Ja
har en kille tagit på dina bröst utanför dina kläder?- asså..
har en kille tagit på din mage?- ja
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- japp


mobil-

vad stod det i ditt senast mottagna sms?- Nä du får visa när du kommer hem
vem ringde dig senast?- my mother
varför?- vet inte hahah!
vad har du för mobil?- Samsung Galaxy s2
vilken färg?- Vit
hur många kontakter har du?- en miljon...


familjen-

hur många är ni i din familj?- 5, om jag räknar med mig
vad heter dina syskon?- Karolina och Carl
har du en storasyster?- Nix
har du en lillasyster?- Ja
har du en storebror?- Nej
har du en lillebror?- Japp
har du en tvilling?- Nej
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- Äldsta barnet


annat-

vad ska du göra imorgon?- Packa och åka hem till Jönköping
vad har du på dig just nu?- Blå mjukisbyxor, svart linne 
har du kul just nu?- Nej haha!
vad ska du göra nu?- SOVA 

 

Denna lilla saken snodde jag från min kompis Josefin. Kolla gärna in hennes blogg,

www.allfornothing.blogg.se

se ya , bye

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela