Helena Edvinsson

- Never Say Never

The Things U Didn't Know

Publicerad 2012-10-31 21:16:00 i Allmänt

Visste du ..
att jag vill ha - ett bättre liv
att jag lyssnar mest på - Mamma tjat.. nä men typ allt haha! 
att jag pratar - Svenska >.<
att jag inte gillar - att bråka med mina vänner
att min senaste kyss/puss - mitt ex
att jag avskyr när folk snackar - skit om mig
att kärlek - är otroligt komplicerat
att jag gillar att - titta på film
att jag alltid kommer att - vara samma person som jag alltid varit..
att jag är hemligt kär i - no one
att sist jag grät var - ingen aning
att min mobiltelefon är - väldigt seg och dålig...
att när jag vaknar på morgonen - är jag enormt trött 
att innan jag går och lägger mig- så borstar jag tänderna haha
att jag just nu tänker på - Julafton
att i kväll ska jag - chilla och titta på film
att i morgon kommer jag - ta och städa
att jag hoppas - på att jag en dag får träffa One Direction

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja <3
Någon som du saknar? - Ja, faktiskt
Någon som du hatar? - Nej, inte hatar..
Vem kramade dig senast? - Sofie Strandberg
Vem pussade dig senast? - Mitt ex
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Hem
Vem var hemma hos dig senast? - Sofie Strandberg
Vem var du hemma hos senast? - Sofie Strandberg
Har du några kärleksproblem? - Nope 
Har du pratat med någon idag? - ja haha 
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? - Ja haha!

Jag:
Är singel? - Ja, det är jag
Sjunger i duschen? Vem gör inte? 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Nej, varför skulle jag ha det över huvudtaget haha?!
Skrattar åt dina egna skämt? - hihi, sometimes..
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - nja, kanske, jag vet inte haaha

Har du:
piercingar? - bara öronen
Syskon? - Lillasyster och lillebror
Jobb? - nej
För många vänner? - Nej, eller va? 
Rymt hemifrån? - Nej, aldrig
Färgat håret? - yepp, det har jag
Bra självförtroende? -  inte så ...
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja det har jag gjort!
Varit kär? - ja..
Gjort något olagligt? - Någon gång har jag väl gjort det..
Somnat i skolan? - Ja, Inget jag gör om
Brutit ett ben? - inte ben, men typ fot...
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej,haha. Det går inte tappa bort sig i min lilla by....
Sett en fallande stjärna och önskat? - Japp! 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
En hemlighet som ingen annan vet? - yepp
Sovit en hel dag? - nej, faktiskt inte
Somnat gråtande? - en gång
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej!!
Blivit generad inför folk? - Jaa, usch... 
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Neh, tror inte det.
Ätit musslor? - Nej, det ser läskigt ut ^^
Blivit kallad player? - Bara av kompis
Färgat ditt hår svart? - Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Avsluta detta inlägget för det va sjukt jobbigt att skriva i alla svar haha!!
Ska du göra i helgen? - Träffa vänner, chilla
Har du för kläder på dig? - Mjukisbyxor och linne
Gjorde du igår? - Va i stan med Sofie och Robin....SOV!
Ska du göra i sommar? - Bra fråga.. ha kul kanske! 
Åt du senast? - Pannkakor
Har du för mobil? - HTC Wildfire.. sämsta mobilen ever..
Vad köpte du senast? - Godis heheh
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Jag skulle aldrig se ett lik i en skog för jag går inte i skogar!

Vem/vilka:
Slog du senast? -  ingen haha !
Fick du sms från senast? - Robin 
Pratade du med? - Mamma
Skulle du kunna göra allt för? - de personer som jag älskar <3
Kan du lita på mest? - Gud
Vet mest om dig? - Sofie
Sov du tillsammans med senast? - Min katt

Allmänt:
Kan du hjula? - Ja men det ser förfärligt ut..
Är du EMO? - nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Jag har absolut ingen aning !
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ja absolut! Det måste man ju göra någon gång eller? ;)
Har du sjungit inför publik? - ja många gånger
Är du hungrig? - neej.
Är du blyg? - nja, ganska blyg när jag träffar nya människor..
 
 
Puuuh!! Detta va ju kul ! men otroligt jobbigt hahha ! 
Nu ska jag titta på filmen Bedtime Stories hahahhaaa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela