Helena Edvinsson

- Never Say Never

freeedag

Publicerad 2012-10-12 18:37:38 i Allmänt

hej!
nu var det ett tag sen jag la upp något inlägg så jag får väl skriva ett nu då. Idag har jag varit på skolbio, det är typ nästan hela skolan går på bio på biblioteket i Jkpg typ. Vi så såg filmen Snow White and the Huntsman. Det var jätte kul när de 7 dvärgarna kom in i filmen för de va verkligen DVÄRGAR hihi ! jätte söta!
jag kände bara igen tre av skådespelarna, Kristen Stewart, Chris Hemsworth och Charlize Theron. det va faktiskt ganska bra.
Sen efter filmen så åkte jag, Ida, Tindy och Hampus hem med tåget och i vmo sen så gick jag till mammas jobb och åt typ.
och nu sitter jag här. Nu har jag istortsätt berättat om hela min dag haha !
Nu ska jag fortsätta lyssna på Justin Biebers jullåtar och spela FARMVILLE, NOOOLIFE!
ahhaha, ha de chill
Se U Later Alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela