Helena Edvinsson

- Never Say Never

dag 8 - Vad jag har gjort idaaaag

Publicerad 2012-12-22 23:55:36 i Dagar

hellu, idag så ska jag berätta om lite vad jag gjort hehe. 
Igår så åkte jag till en kompis och sov där.. haha vi sov typ 2 timmar bara, vi tittade på alldeles för mycket film! Men iallafall, så jag åkte till värnamo vid halv åtta typ så var död i bilen.. I vmo så handlade jag och mamma lite julmat och saker till julafton! (Y)
När jag kom hem så var jag tvungen att städa och så... det sög! men jaja, nu har jag det iallafall gjort. Just nu så sitter jag och gör absolut ingenting! Det är suuper tråkigt att inte göra nått haha!
Nu måste jag sova eftersom jag sovit så otroligt dåligt. Godnatt sötnosar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela