Helena Edvinsson

- Never Say Never

Dag 13 -

Publicerad 2012-12-28 12:34:21 i Dagar

Åååååå! nu ska jag berätta för er vilken artist jag är kär i ahah! 
JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER OCH ONE DIRECTION! haha, helt seriöst.. dom är otroliga! 
Justin är en underbar människaaa och så snygg är han oxå! :-D dör  !
Killarna i 1D är också helt underbara. det finns en kille som jag gillar xtra mycket, Niall Horan.. ;-) 
haha, Nialls efternamn är inte så bra att säga här i Sverige precis^^ menmen..
Alltså det är inte så många som tycker att Niall ser bra ut men det gör han (Y) nu låter jag som en liten p12a som inte gör nått annat än att glo på JB och 1D...... 
 
bilder på dom snyggaste i världen hihih.
justin... så sexig hahaha :')
justin bieber 
och 
one direction 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela