Helena Edvinsson

- Never Say Never

gomorron- min dag i på spåret style

Publicerad 2013-01-20 09:11:32 i

gomorron allahopa...
jag börjar dagen med att pallra mig ur sängen som är varm och gosig och fortsätter sedan österut där jag hittar ett rum som har väldig stor betydelse i dagens samhälle. köket. där stannar jag en stund och fortsätter sedan söderut. där finns det en dusch . jag har alltså kommit till badrummet. när jag väl är vid badrummet..i do my "buissnis".. och åker sen vidare till stället som heter garderoben. där hittar jag gamla ting dom jag nu ska ta på mig.
jag besöker sen bilden för att åka till destinationen värnamo. där finns det en station.ett tåg som sedan också tar mig till jönköping.

(snygg teckning va) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela