Helena Edvinsson

- Never Say Never

Dag 15 - Tio saker du vill

Publicerad 2013-01-04 12:43:00 i Dagar

Hmm.. 10 saker som jag vill göra då alltså.. 
 
  1. Träffa One Direction och Justin Bieber
  2. Gå på deras konserter 
  3. Sluta bråka med en nära kompis
  4. Ha förevigt lov
  5. äta haha
  6. Hoppa fallskärm
  7. Gå klart skolan
  8. Jag vill verkligen flytta från Lanna!
  9. Fylla 17 ååår 
  10. Byta liv med Selena Gomez haha! 
Der var 10 saker som jag vill göraa :-) Nu ska jag gå och äta haha, så en sak är ''avbockad'' ! härligt. 
tack för att ni läser min blogg också! 
kram!

Kommentarer

Postat av: Felicia Sjöberg

Publicerad 2013-01-04 18:15:15

Du skrev:
jättefin blogg!
Vad har du för slags design på själva bloggen ? :)

Sv: Tack så jätte mycket, du med Helena!
Jag vet inte riktigt, Kimberly i 8B hjälpte mig :)

Svar: Tack! Jaha! :)
helenalinneaedvinsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela