Helena Edvinsson

- Never Say Never

bästis- love you

Publicerad 2013-01-27 18:27:51 i



nu tänkte jag berätta om min fina syster sofie. hon är den bästa tjej jag känner. hon ställer alltid upp och finns alltid där! vi har känns varan i unfefär åtta år, och va snabbt det har gått. det var inte länge sen hon flyttade hit och vi började va .
vi har alltid så otroligt kul när vi träffas och vi har det allmänt bäst haha ^^
om du läser detta soffffan så ska du veta, jag älskar dig min bästiii . i sommar ska vi ha det fruktansvärt kul och hitta på något varje dag. bada sola bada sola bada sola Shoppaaa! du är som min syster! pusss miss you! <3
Följ henne gärna på instagram, soofiestrandberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela