Helena Edvinsson

- Never Say Never

20 snabba frågor om dig själv

Publicerad 2013-04-07 22:34:00 i Allmänt

 

1. Hur gammal är du om fem år?
 -  Om fem år så är jag 22 år

 

2. Vem var den sista du träffade?
-  Min syster

 

3. Hur lång är du?
-  Jag är 179-180 cm lång

 

4. Vilken var den senaste film du såg?
-  Smurfarna ^^

 

5. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
-  Gifta

 

6. Vilken ögonfärg har du?
-  Blå

 

7. Gillar du någon just nu?
-  Kanske det..

 

8. Vem fick dig att skratta senast?
-  Min lillebror haha

 

9. Har du stationär eller bärbar dator?
-  Jag har en bärbar dator

 

10. Vilken är din favoritglass?
-   Ben & Jerry's 

 

11. Vad dricker du till frukost?
-  Mjölk eller juice

 

12. Vill du ha barn?
-  Ja någon gång, när jag blir äldre

 

13. Vem fick du senast sms av?
-  Min bästavän Sofie!

 

14. Är du glad?
-  Jaa! väldigt glad

 

15. Vilken färg gillar du?
-  Rosa, vit och lila

 

16. När är du född?
-   1996, 17 maj

 

17. Har du någon piercing?
-  Jag har hål i öronen :) 

 

18. Singel eller förhållande?
-  Just nu är jag singel

 

19. Sommar eller vinter?
 -  Sommar! Hatar snö

 

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?
-  Kolla facebook och soooooova 

 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela