Helena Edvinsson

- Never Say Never

sjuk

Publicerad 2012-11-15 12:53:34 i Allmänt

hallo, idag är jag sjuk, haha jag va det igår med så har inte varit i skolan på två dagar nu.... det suger. Nu när jag väl är hemma så kan jag ju passa på att göra alla läxor..det är massa inlämningar hit o dit som ska göras så perfekt attt göra det nu då (Y) För ungefär en vecka sen så bestämde jag och mina kompisar att vi skulle på bio oh så, och det var igår bion va och jag hade ju betalat för min biljett så jag gick ändå, även om jag var sjuk... och det va kanske inte så bra gjort.. blev hur yr och konstig som helst, jag darrade som ett asplöv hihi ;-)
Vi var på premiären av Breaking Down part 2 och den var faktiskt ganska bra. Jag har bara sett första filmen i Twilight serien innan så nu vet jag ju hur allting slutar så jag behöver ju inte titta på de andra filmerna nu hahaha.. ! Filmen var lite speciell..ahha, men om du inte sett den så tycker jag verkligen att du ska se den! nu ska jag gå och äta frukost innan jag dör av svält, pussshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela