Helena Edvinsson

- Never Say Never

Torsdag 14 mars

Publicerad 2013-03-14 10:51:30 i Outfit

 
Hej på er :) Idag har jag inte på mig så 'fina' kläder eftersom jag är hemma från skolan. Jag har varit sjuk hela veckan.. men nu mår jag bättre! Som ni kanske märkte så ändrade jag min design och gjorde det allmänt lite snyggare här på bloggen, för jag tyckte att det va lite hullerombuller innan haha, så nu är den lite fräschare! 
Idag så har jag utvecklingssamtal och måste därför åka upp till Jönköping... orkar inteee det! och så ska jag stanna kvar där i jkpg för jag ska till skolan på fredag...o.o (jag har egen lägenhet) that's why.  
Denna helgen kommer jag bara ta det lugnt tror jag, typ mysa framför tvn hela dagarna^^. Men nu ska jag äta lite och kypa ner i sängen och vila lite, innan vi åker till jkpg. :) kram ∞
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela