Helena Edvinsson

- Never Say Never

20 snabba frågor om mig

Publicerad 2013-03-13 18:23:00 i Allmänt

 
Jag har inget att göra nu, så därför gör jag detta haha ^^
(bra tidsfördriv)
 
1. Ditt fullständiga namn? - Helena Linnéa Charlotta Edvinsson
2. Vad är klockan just nu? - 18:10
3. längd? - 180 cm 
4. vikt? - 52 tror jag ? 
5. smeknamn? - Helena eller Hulle..
6. vart bor du? - Jönköping och en liten by ca 2 mil från Värnamo
7. vad gör du på fritiden? - umgås med vänner, lyssnar på musik eller pluggar
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag har glasögon, är väldigt lång och smal ^^
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Jag vet inte
10. vad är du mest nöjd med? - Att jag inte behöver anstränga mig för att vara smal! 
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - snäll och omtänksam tjej
12. vad vill du jobba som äldre? - modell
13. hårfärg? - vet inte, mörkblond kanske ?
14. ögonfärg? - Blue
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag blir väldigt lätt sårad.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - ja, för alla ser bra ut på sitt sätt 
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket, men inte överdrivet
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Jag gillar inte att visa mig utan ha borstat håret mahah
19. någon ovana? - går ALDrig upp när jag ska...
20. berätta något som du har lärt dig? - Att man inte ska ha i brödet för länge i brödrosten för då börjar brandlarmet tjuta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela