Helena Edvinsson

- Never Say Never

hello ♡

Publicerad 2013-02-19 22:27:00 i Outfit

heej idag har jag haft så otroligt tråkigt... skolaskolaskola... fast idag på musiklektionen så kom några killar och hade en liten "föreläsning" om logic. eftersom vi har det i våra datorer så gör håller vi på med det ganska mycket. när jag kom hem efter skolan så gick jag och la mig nästan direkt.>< fyy va trött jag har varit idag haha! nu ska jag kolla instagram, twitter och facebook. sen går jag och lägger mig^-^ godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela