Helena Edvinsson

- Never Say Never

Lovvecka?

Publicerad 2013-04-02 02:10:00 i Allmänt

Hejsan!
Nu hade jag tänkt att göra ett ''veckoinlägg''. Det är ett inlägg om hur min vecka ser ut helt enkelt :)
 
Måndag - Åka till mormor och morfar och äta
 
Tisdag - Åka upp till Jönköping för jag har såkallad modellträning då :-) 
 
Onsdag - Åka hem igen och mysa lite 
 
Torsdag - Träna och ha en liten 'må bra' dag ^^
 
Fredag - Då ska jag gå som modell på en modevisning i Jkpg. Spring Inspiration heter showen.
Om du vill köpa biljett så klicka HÄÄÄR
 
Lördag - Då har jag en modellcasting för en italiensk designer, Yeeey !! :D 
 
Söndag - Städa, och packa och lite sånt. Innan jag åker hem till Jönköping igen :) 
 
Det var min lov vecka :) Det ska inte hända så jätte mycket men lagom mycket för att jag ska vara helt slut när skolan väl börjar igen haha. 
Nu ska jag sova. Ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela