Helena Edvinsson

- Never Say Never

Rubrik...

Publicerad 2012-09-30 17:48:00 i Allmänt

hej!, Nu så sitter jag och kollar på film, LOL heter den hehe, fast jag ska snart öva på mitt idrottsprov som jag har tills imorgon om kondition...
imorgon så är skola vilket är surt och jag har ganska mycket läxor/prov till denna veckan som kommer men det är bara att stå ut för man är ju ledig när man kommer hem sen.
Asså jag tittar väldigt mycket på film har jag märkt, jag gör det typ varje dag.. men det är kanske för att jag inte har något annat att göra på dagarna efter skolan. #tidsfördriv
ha det chill.
chaoo!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela