Helena Edvinsson

- Never Say Never

lördag

Publicerad 2012-10-20 22:25:32 i Allmänt

nu var det ett tag sen jag la ut ett inlägg .. inte bra..
jag suger på att göra det, glömmer hela tiden! Imorgon så ska jag och min familj upp till Jönköping och hitta på lite saker...
först så ska jag, min lillebror och lillasyster gå på bio. haha, Hotel Transylvania heter den typ. Det blir nog kul.
sen ska familjen till min lägenhet och så... sen ska jag bara chilla när dom har åkt. Det är en hel skolvecka kvar tills det är helg igen. åååå orkar inte skolan. det suger !
Nu ska jag fortsätta spela farmville.. like always!
sen ska jag gå och lägga mig tror jag , seeya
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela