Helena Edvinsson

- Never Say Never

DAG 10 - OVANA.....

Publicerad 2012-12-23 23:45:11 i Dagar

Hellu ..... typ tredje inlägget på typ haha tio minuter... -.- hah sån är jag (Y) 
 
Min största ovana vet jag faktiskt inte... 
Det kan nog vara att jag alltid gnäller och klagar på hur jag ser ut.. jag brukar klaga så mycket att mina nära och kära blir lite irriterade på mig.... 
Fast ändå så är det ju ingen riktig ovana.. 
Jag brukar nästan alltid köpa smink, kläder, parfym eller nagellack, som jag aldrig använder. Varje skolavslutning så brukar jag alltid köpa ny klänning och det är inte så bra, ekonomikst hahah om man säger så ... och sen kan jag kanske helt spontant köpa nagellack när som helst när jag är ute på stan. Dom är ju så fina! Alltså, hälften av nagellacken står bara här hemma och torkar ut... jag har aldrig ork till att måla naglarna ._. Liksom, Höger hand blir alltid hur fin som helst, men när man väl ser hur Vänter hand blir... då kan man ju lik väl gå och lägga sig.. det ser ut som om en tre åring har kladdat över hela handen, det är fullt omöjligt att måla vänter hands naglar! punkt hahahahha 
 
Nä men nu får jag ta och slita mig från dumburken och gå och sova! Godnatt för tredje gången!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

helenalinneaedvinsson

Hej! Jag heter Helena Edvinsson och är född 1996! Mitt liv är just nu perfekt eftersom jag har blivit en del av modellagenturen Mikas i Stockholm! Fotografera, vara med vänner och shoppa är något jag tycker om att göra på fritiden. Justin Bieber Är och kommer Alltid vara en stor förebild för mig! Hoppas att du stannar och läser, Kram!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela